Knallemys+Me&I

Igår hade vi en heldag i knalleland. Gick och kikade i massa affärer och det blev endel shoppat mä.
Nu när det börjar närma sig jul så är det så mysigt att gå i äffärena och kolla på alla julgrejer.
I år ska det bli mkt pynt har jag bestämt.
Vi lunchade på Le croissant i knallerian. Det är så bra där för dom har barnvagnsparkering och bra utrymme och tillgång till skötrum lätt.
Efter all shopping så gick vi hem till sophia. maja stensomnade i vagen så den fick vi släpa upp till 3e våning utan hiss. Det är verkligen inte att rekomendera när man har barn.
Kanske därför vi flyttade från villastan och hit!?
Hos sophia gjorde vi inte så mkt, kollade lite tv. Sen kom Fredrik vid lite över 16 å då fick vi goa krabbelurer.
Fredrik tod med M och åkte hem å jag Sophia och hennes mamma åkte på Me&I party.

Skulle inte köpa något men jag kunde inte låtabli när jag såg domhär söta små.
Så jäkla coola med en mops i rumpan
Men det är ganska så dyrt (230:-) men det ska vara bra kvallite
Köpde även en top till mig själv (330:-)

Idag ska vi någ åka till ullared med Sophia och hennes mamma.
Jag ska inte ha nåt men följer med för att ha nåt att göra ;)

Nu ska vi äta lite frukost.
Puss&Kram

Bilder från shoppingen
Raggisar till M. (H&M)

Pysselproject (Eko)

Pepparkaksburk+förkläde till M (Lagerhaus)

Nya skor till mig. (Skopunkten)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lika dana skor som mig =) (de bruna) De är jättegosiga

2010-11-03 @ 17:05:47
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0