Jobbhelg

Hej på er.

Jag har inte så mkt att berätta för jag har jobbat hela helgen.
Vi Va på leos i fredags och åkte en sväng till mamma på kvällen för att dra lotter till vem vi ska köpa julklappar till.
Lördags jobbade jag hela dagen så det hände ingenting alls.
Igår började jag 12 så han med lite 1a adventsfrukost och paketöppning för Maja.
'Sen har jag världens bästa nyhet!!!!

En av mina bästa vänner fick barn i lördags kväll!
En liten Nicole och hon är så jäkla söt! Vill träffa henne nu å mysa massor. Det va ju längesedan man hade en liten bebis så det ska bli görasketamysigt! Hoppas på att jag får träffa dom snart.
Så idag blir det att åka ner till stan och kolla om vi hittar något till Majas nya bästa kompis.

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Jane

Mysigt med en nyfödd. Längre redan till nästa, haha :D

2010-11-29 @ 11:08:23
URL: http://www.janejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0