Ensam

Maja sover, Fredrik spelar och jag sitter själv i soffan. Va lite inne på att ändra headern på bloggen men jag la ner de för jag har ingen ork.
Känner mig matt i hela kroppen tung i huvudet och helt slut. Förkyldning på G kanske.
Men det har jag inte tid mä för imorgon ska jag å M ha en helmysig dag i knalleland med bästa Sophia.
Ska bli skönt att komma ut lite och inte bara sitta inne och tråka. M har haft feber idag men är hon lika aktiv imorgon som hon har varit idag så ska det nog inte vara några problem, och lite frisk luft skadar ju inte.
Dagen idag har inte varit så ansträngande, vi har målat lite vattenfärg, plockat undan lite, lagat mat (köttfärssås) som jag igentligen hatar men på nåt vänster blev jag sigen på de och den blev riktigt go. Bara man skippar krossade tomater och champinjoner.

Nu blir det lite tv i lugn och ro.
Så fruktansvärt sugen på chips och cola.

Puss&Kram


Jag&bästaSophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0