Brr kallt

Godmorgon!

Morgon har det varit en stund hos oss. Maja vaknade när F gick till jobbet å det va ganska tröttsamt! Det hade inte varit det om allt hade varit som vanligt men idag är inte allt som vanligt! Jag är sjuk. Har ont i varenda kroppsdel och frysen som bara den. Visst är det typiskt att de ska komma när man är ledig. Men på ett sätt är det la ganska bra för man slipper ju vara hemma från jobbet å man slipper karensen. Men det är ju ingen hit att vara sjuk iaf. Vi som hade tänkt att åka till Leo´s idag. Ja där har vi inte varit på görasketalänge nu. 
Maja står å leker tittut med gardninerna å jag vill att hon ska vara trött så vi kan SOOOOVAAAA...
Så det blir nog inte mkt aktivitet idag iaf om inte ibumetin hjälper. 

Jäklar va bilar det står här utanför oss tänkte jag när vi gick upp. Tittade ut och såg även att det va fullt av dom på fotbollsplanen, Hmm va fasiken. Massa folk utanför mariedals pingishall så va tvungen att ringa min bror nyfiken som jag är och det visade sig vara utförsäljning av Didriksons grejer. Folk hade köat sen kl 6 imorse och dom öppnar 8, snacka om kallt! Men det är ingen ide att gå dit för det är tjockt med folk och känner inte för att gå där inne och trängas med barnvagn. 

Nu ska jag ta mig en ibumetin och försöka få M att sova om en stund.
Ha en mysig dag

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var heelt galet mkt folk.. 1½ timme stog vi i kön för att få komma in.. då hade dom precis släppt indom första som stått så länge...

och sen va det en halvtimmes kö ut mä.."/

2010-11-23 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0