Väldigt.

Väldigt väldigt trött! Fredrik sov på Majas sida inatt och det gör att jag aldrig sover bra!
Han sover där för att jag ska få sova en hel natt utan att behöva gå upp å ge henne nappen osv. Men jag kan nog inte slappna av, sover mkt mkt sämre än när jag sover jämte Maja.
Hm jag måste kunna slappna av! det här funkar inte! Hur ska de gå i sommar när jag ska jobba? kan ju inte gå å va helt död på jobbet bara för att jag sover sämre när jag inte är inärheten av Maja!.
Jaja de löser väl sig.
Och nej Maja sover inte i våran säng och har aldrig gjort, jo för och eftermiddagsvila såklart men inte på natten!
Hon har en egen säng och där ska hon sova och har gjort ändasen hon kom till världen.
Men visst är det mysigt att ha henne nära och sova ihop men inte på natten. Man blir stel båda här å där, ben å armar somnar för att man inte kan vända på sig för hon ligger för nära. bla bla bla.
Men hon är bäst våran tjej!
Hon har börjat sätta sig upp själv nu mä och igår tog hon massa krypsteg *ler*

Ikväll ska Fredrik till jerry på "Tvspelskväll" och vad ska jag å Maja göra då?
Hade vart skönt att vara bara jag å hon men hon somnar ju så tidigt och va ska ja göra sen? Sitta å kolla film själv? Deprimerande. Ja vi får la se om nån vill komma hit å göra mig sällskap.
Men alla ska väl supa som vanligt!

Igår va vi nere på marknaden :) Jäklar va fint  väder de blev å as varmt och de gjorde att de va sketa mkt folk.
Det gör att de blir VÄLDIGT trångt med barnvagn! Folk blir irriterade osv. Men va fan ska man göra?! Jag kan inte direkt ha henne i en bärsele när man ska gå så länge och hon väger över 9 kg nu. Orkar ju knappt gå med henne i selen upp till pappa och han bor ca 100 meter från oss! Axlarna värker ryggen gör ont så nej.
Maja fick en ballong med barbapappa :) och en t-shirt av sin faster där de stog *tycker du jag är charmig skulle du träffa min faster*

Nu orkar jag inte skriva mer.
Ha en bra fast regnig lördag.
Puss&Kram



Maja och Faster Frida


Matvrak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0