Stå upp

hallå hallå!
Hur har ni det denna regniga lördag?
Fy fasen va tråkigt väder! När ska de vända? När blir de sommar?
Igår va vi nere i stan på dagen å vi höll på att blåsa bort!
maja fick en ny mössa av faster fridaoch en mössa till och  par strumpor av mig.
Vi va i stan för att köpa present till Andreas men man kan ju inte låta bli att köpa nåt till mini.
Va i parken å gungade en sväng och maja åkte rutschkana med frida men de va inte alls kul, bara gunga som gäller.

Senare åkte vi till Andreas å fikade massa goda saker.
Han blev glad för majas present mä :D
Efter en stund åkte vi så fredrik körde mig till sophia. mums med alkohol.
De blev lite girltalk och dans må wii just dance *as kul* men fan va dålig kondis man har!

Idag vakna maja såklart tidigt, runt 8.
Fredrik körde Koffe å Angela till Kristoffer och Helena.
Dom ha precis fått tvillingpojkar:) Fuskigt att fredrik fick se dom och inte jag :(
Men jag passade på att städa lite samtidigt som ja å Maja busade:)

Satte maja i sin säng medans jag bäddade våran för de va så jäkla sketet på golvet och vad gör hon då!?
Jo ställer sig upp! Wiiiii redig tjej:) Fort fram med kameran:D
Så nu har hon gjort de mä, det är helt sjukt hur fort tiden går.

Nu har vi precis ätit och sitter nu å kollar tv. Lite trött men de är ju självförvållat!

Ha en bra kväll!
Puss&Kram

Nya mössan + en likadan svart.



Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0