Shopaholic&bilduppdatering

Idag va vi på stan å lunchade me maddeplutt först gick vi till gina hittade lite men inget som passade men de va la kanske tur de.
Till luch blev det en jättego kycklingsallad på tantgrön.
Vet inte riktigt va de va me Maja idag men hon va väldrig gnällig av någon konstig anledning.
hon är nästan aldrig gnällig annars å absolut inte när vi är ute men emn hon har kanske en dålig dag :/
Efter lite mat i magen blev de en runda på stan H&M, kappahl och lindex så jag fick skämmabort mitt lilla troll lite (För det gör jag ju aldrig :/)
Det va en trevlig runda på stan. blev inte så jätte mkt prat å skvaller för våran del pga att maja ville synas å höras helatiden. Men de gör såklart inget, min lilla fisunge är de bästa ändå.

Nu är vi hemma å har varit sen 15. Älskling fixar tvätten idag så jag slipper :)
Maja har sovit dåligt idag så hon ska vila en stund nu tänkte vi.

Imon kommer josefin hit å busar lite:)
Sen är de ju fredag imon mä! Underbart.
Ska snart låga kycklinggryta till Maja mä.

Här kommer lite kort från lite olika tillfällen.


                  H&M                 Lindex                    Kappahl

Maja badar med sin pappa
     



Familjemys?

Här försöker man va lite seriös men ni ser ju vilka som äe pajaserna i våran familj :P


Fest hos Frida
Jag och carro lite alkoholpåverkade

arro och hennes kille daniel

Äcklig sommarcider (Päroncider med smak av fläder och rabarber)

Hannajagjerry


Sommartjej


Tidig morgonpromenad


Såhär ser det ut när maja inte vill sova

Busunge


Provar kepsen på H&M


Så nu va de klart! Så nu vet ni va vi har haft för oss den senaste tiden :P

Ha en trevlig kväll.
Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0