Min fina Frida

Känner inte alls för att skriva idag. men tänkte säga hej iaf.
Mår inte helt 100 idag eftersom jag va ute igår.
Hade as kul hos frida å sen pajade man allt och gick ut på krogen!
Man börja fan bli förgammal! På¨Harrys är de ju bara småpluttar.
Sitter hälder hemma men den fina familj och myser faktiskt men nån gång måste man unna sig lite fest.
Men varför har inte folk helfest? Mkt mkt roligare.
Igår va de precis som förr, när jag å frida va ett par! Vi va aldrig utan varandra nästa och vi bara söp! Varje helg å fan va kul vi hade! den känslan kom tillbaks igår när vi stog i hennes vardagsrum och dansade våran dans till Linda bengtzings - Alla flickor och Dj karlsson- love sex and sunshine.
Ja järklar va kul de va!
Jag älskar min lilla friiida! Vi har alltid kul när vi festar ihop vilket inte blir så ofta nu längre.
För nu har man fått växa upp och bildat familj och det är helt underbart!
Jag älskar mitt liv! Maja har världens bästa faster iaf! Våran bästa frida som vi älskar görasketa mkt.

Puss&Kram

Mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: Friida

Älskar diig gumman <3

2010-05-23 @ 12:52:47
Postat av: Jag

Älskar diig mä <3

2010-05-23 @ 13:43:56
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Kul att du går ut och har lite egen Jennytid :)

2010-05-24 @ 14:02:17
Postat av: jag

Ja de måste man annars blir man helt ding.

2010-05-24 @ 16:14:14
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0