Låååångpromenad

Nu har vi kommit hem från en lång och skön promenad.
va ute i 1tim 45min + ett stopp på maxi.
Maja sov nästan helatiden så jag hade tid att tänka lite!
Jag måste verkligen gå ner i vikt nu. jag får börja med att gå ut varje morgon minst 30 min före frukost.
Blää. innan jag fick maja så va ja tjock å de vet jag, jag har alltid varit tjock tycker jag. Men nu är jag FET!
Blir irriterad bara jag tänker på de.
Men nu jälvar. 15 kg ska jag ner minst men på hur lång tid? tror ni de går på 6 mån? om jag verkligen ger mig fan på de?

Nu ska jag äta en nyttig frukost sen blir de räksallad till lunch.
tvätt å städ heladagen sen kanske de blir en kvällspromenad.
Måste ha nya skor mä för fan vilket skoskav jag får.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Jag tror på dig. Du är så jävla redig. 15 kg är inte så mycket som man tror. Och när du väl har bestämt dig för något så är det så! ... yes!

2010-05-26 @ 13:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0