Känsla!

Usch precis nyss fick jag en känska av att jag saknar nån!
Det knyter sig i hela magen och jag blir lite gråtfärdig! Jag brukar kunna känna vem det är jag saknar och det är ofta mamma, men inte nu. Riktig obehaglig känsla måste jag säga.

Nu har ja kollar på dom 2 filmerna.
Wallander får 4/5. det går ju inte att misslyckas med dom filmerna! Jag älskar dom.
Ugly truth får 4½/5 Fy vilken bra film! En film alla kan se.
Trodde först att de skulle va en tjejfilm men absolut inte.
Å vet ni!? jag lipade inte en enda gång. Wooohooo

Nä om man ska gå å lägga sig kanske eller om ja ska sitta å vänta på älskling som snart kommer hem,
Eller de va vad han sa på sms iaf :D men man vet ju aldrig med fyllon. Dom har ju ingen tidsuppfattning :D

Hahaha sitter å glor lite på tv och såg precis den nya libero reklamen när ett litet barn pötter på en fotboll.
Det får mig att tänka på hur jävla bra jag har det (ursäkta ordvalet)
Men jag är verkligen så lycklig!
Fredrik och Maja är det bästa som har hänt mig! Absolut det bästa jag har!
Min underbara Fredrik som alltid finns där när man behöver han, Han älskar mig för den jag är!
och jag kan ju vara lite förmkt ibland. Vårat förhållande är bäst! Vi bråkar nästan aldrig, klart att vi är små sura eller jag är sur ibland. jag blir det ganska lätt! Men vi har det verkligen så bra!
Alla säger att man måste bråka för ett förhållande ska funka men det behöver man absolut inte!
Vi har bara skrikit åt varandra några enstaka gånger mestadels på fyllan =/
Vi har det iaf hur bra somhällst!
Sen har vi ju våran underbara lilla fisunge. Det absolut bästa vi har gjort!
Den lilla tjejen kan ju få vilken surkärring somhällst att skratta.
Hon är för det mesta glad. Hon är inte blyg för 5 öre utan älskar nya människor!
Pratar med främmande människor i affärer på stan mm.
Hon är underbar våran lilla fis.

Oj detta inlägg blev visst längre än vad jag hade tänkt mig men jag va bara tvungen att dela med mig till er hur lycklig jag är.
Man måste göra det ibland!
Nu ska ja nog hoppa i säng.

Ha en bra natt.
Puss&Kram alla läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0