Goooodmooorgoooon

God morgon kära läsare :)
Har ni sovit gott? Jag har iaf sovit helt ok för Maja tappar inte nappen lika ofta längre.
Nu ser hon förjäkla rolig ut för hon jagar en boll runt hela vardagsrummet :D helt galen är hon:D
Sen har jag en fråga till alla föräldrar! Ska man behöva dammsuga golvet varenda dag? maja stoppar in saker som ligger på golvet i munnen men så kul är de inte att dammsuga men vill ju inte att min lilla bebis äter nåt som hon inte ska äta som trådarna från mattan som hon tycker är jäkla kul att dra bort.

Idag/Kväll ska jag å Maja bada i badkaret :) myspys Det har hon inte gjort sen hon va "liten" å nu är det nog roligare när hon kan sitta själv och plaska hur mkt hon vill.
det va mkt bra att vi köpte badkar för maja är nästan förstor för sin badbalja, hon plaskar så mkt så det är vatten i HELA badrummet!

Nu ska ja gå å byta en pruttblöja.

Puss&Kram ha en kanon bra dag.


Kommentarer
Postat av: sara

Ja men visst blir man rädd! Är glad att mamma och pappa inte hade åkt än annars hade jag nog som hysterisk mamma ringt 112 hehe.

2010-05-11 @ 10:05:28
URL: http://saraelisabethlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0