Godmorgon? Eh NEJ

Vaknade upp och va fly förbannad på Fredrik!
Drömde en så jälvla äcklig dröm!
kan berätta lite kort.
Vi va i väg nån stans vet inte riktigt vart men träffade iaf några vi kände.
På kvällen drack vi å hade trevligt sen skulle vi basta.
En äcklig fet brud säger att jag inte får basta mer!
What? Ja ut du får inte basta mer säger hon.
Jag: Kom fredrik så går vi!
Fredrik: Nä jag vill basta mer, jag kommer sen
Jag:Jaha *Sur*
Feta bruden: Men fattar du trögt?! Dra nu då!

Får sen reda på att Fredrik har varit otrogen mä den tjocka feta bruden!
Inte för att jag är så jävla smal men hon va fan FET!
Sen vaknade jag! Faan va arg ja va/är. och det jobbigaste är att jag vet vem tjejen är och det äcklar mig!
Nu kommer jag ju tänka på detta varje gång jag träffar henne och antagligen bli arg eller irriterad!
Tanken på att fredrik skulle vara otrogen gör mig otroligt ledsen! Men jag vet att han aldrig skulle göra de mot mig!
Jag älskar han över allt annat! han och Maja är dom bästa!

Nu till det roliga!
Idag blir det att unna mig lite egentid så ja ska till sophia och dricka lite å tjöta skit!
Det va längesedan vi gjorde de nu så de ska bli riktigt kul:)
Men först ska vi ut till Andreas å fira han lite för han fyllde år igår! Maja har köpt en jättefin present som ja tror han kommer bli görasketa glad för:)

Nu: Maja sitter å inspekterar sin body, Det är massa små kossor på. Ser skit kul ut :)
Mamma älskar dig din lilla skitunge!

Nu ska vi gå upp tänkte jag.

Hörs senare.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jane

Hemsk dröm, usch! Sådant kan verkligen förstöra hela dagen. :-P



Förresten, Majas body. Har du köpt den på barnvagnscentralen? Jag köpte nämligen en body där med kossor på för ett par veckor sedan. :-D

2010-05-07 @ 09:30:04
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: jenny

ja verkligen.

Nä den är köpt i ullared :)

2010-05-07 @ 10:51:02
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Postat av: Farbror.

Hahaha. Jag tyckte mer det lät roligt. Började skratta när jag läste det :)



Ja klart han blev "görsketaglad" över det. Blir ju nya jobbarmuggen, så alla ser vem som är min bästa ;)

2010-05-07 @ 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0