Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering men har inte alls känt för att blogga, sen har jag inte riktigt haft tiden eller orken heller. Har inte haft så mkt roligt att skriva om men nu ska vi se om vi kan få fram nåt kul eller intressant i detta inlägg.

Igår skulle vi bara vart hemm aå städat å tvättat, Men istället gick vi till annelundsparken med Fia och hennes barn. Fia har en son på 5 veckor och han va så söt! jag kan inte förstå att maja har varit så liten och t.o.m mindre.
Det va invigning där igår så barnen fick rida på hästar, Gratis glass mm synd att maja är så liten och inte kunde göra något utavde.
Det va jätte mkt folk och när vi gick in till lekålatsen så somade Maja så det blev ingen lek för henne tyvärr :(
Blev en promenad hem vid 13 tiden så vi han hem i bra tid för att tvätta
Skulle börjat städa men gav Maja lunch istället sen kom Fredrik hem och då åkte vi å åt glass med peder.
Det va ju riktigt varmt ute igår men en äcklig värme kvaft å svettigt.
Dagen slutade med att det inte blev städat så det åker jag väl på i eftermiddag.

Idag ska vi luncha med Josefin i stan, ska även köpa ett par skor till Maja, jag är så trött på hennes raggsockar nu sen är de för varm med de nu också.
Käns lite onödigt att köpa skkor nu när hon är så liten för hon växer ju så fort men jag får la köpa lite förstora så hon kan ha dom i sommar också.
Sen ikväll kommer Sophia hit och myser lite så jag får skynda mig hem å städa för fan va de ser ut här.

Hm har ja nåt mer att berätta tro???
Jo Maja är en busunge som vanligt! men det är ju inget nytt.
JO just de!!! Nu kan jag berätta en görasketarolig sak! En av mina bästa kompisar ska ha barn!
Wiii det ska bli så kul! Fick veta de för att par veckor sen min inte fått säga nåt men nu har dom gått ut med de.
Jag är så glad för deras skull!
Bebisen är beräknad till 13 dec så det är lååångt kvar men det kommer bli så roligt!
Och jag blir bästa tant Jenny!

Nu sitter Maja å skäller på mig (BABABABABA)  med arg röst och äter på mitt ben. Haha hon är för söt.
Nä nu får ja nog ta å leka med henne lite innan frukost.
Här kommer lite bilder mä

Ha en jätte bra dag allihopa
Puss&Kram


Toker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0