Bakat

Jag blev så jäkla sugen på chokladbollar! å då tänkte jag göra de men så hade ja inget socker.
Tur att pappa bor ca 50 meter bort så ja kunde gå å hämta:)
Så nu har ja bakat lite:)
Maja litter i mitt knä å lutar sitt huvud mot mitt bröst! det är inte ofta hon gör de så man får passa på att njuta!
hon är nog rädd för åskan mä tror ja. så fort de bullrar till så kryper hon efter mig i en jäkla fart.





När jag hade gjort nästan alla me kokos kom jag på att ja kanske ska göra några med pärlsocker mä *klyftan*
Men jag gillar inte med pärlsocker så de gjorde inte mig nåt.
Ska snart smaka på en, hoppas dom blev goda:)
Gjorde 3 dubbel sats för tyckte de såg så lite ut med en å på 3 dubbel sats skulle de bli 75 st :D men jag gjorde dom nog lite större än va dom skulle vara för att få 75 st :D jag fick väl ungefär 30 st.

Puss&Kram i åskvädret


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Mmmmm tant Johanna saknar att få pussa i dom där små runda kinderna ^^

2010-05-22 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0