Ullaredstripp

Igår va vi i ullared! Jag älskar Gekås!!!
Dom har allt, och billigt är det mä!
Vi åkte dit för att köpa kläder till våran lilla Maja, hon växer så det knakar!
Men först kom ju Fredriks avdelning. Hann hittade massa snyggt, 2 par byxor,2 skjortor,1 cardigan,1 tröja och lite kallingar å strumpor.
Seb kom majas avdelning!
Ja sa det är bara att plocka, så det blev 9 bodys 3 par jeans, 1 mjukis dress, 1 cardigan, 1 jacka och lite srumpor, strumpbyxor och ett par trosor :)
Hade hällst velat ha en jeansjacka till Maja men de fanns inte så får köpa det i stan istället.
Sen kom ju min  avdelning och där har dom kanske inte jätte roliga kläder men lite snyggt finns det!
 2st t-shirtar, 1 klänning, 1 par jeans leggins och 1 jacka som jag hällst hade velat ha i svart men de fanns inte så de fick bli en vit.
Sen blev de lite småplock, Nya nappar, nappflaskor shampoo tavlor mm.
det blev en dyr resa men somtur så va allt födelsedags pengar

Idag vet jag inte riktigt va vi sk ahitta på. Pappa Fredrik är ju ledig men han ligger och sover å han är  lite sjuk så vi får se om de händer nåt över huvudtaget.
Nu ska ja kolla om maja vill sova lite för hon verkar ganska trött.

ha en bra dag.
PussÅKram

Majas kläder




Jackan är lite mörkare än på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0