Torsdag

La lilla fisen inne i sing säng för att sova för hon va as trött, Men hon ville inte såva så hon låg å gapade å skrek en stund för iblan somnar hon efter en stund men efter ca 10 min så gick ja in å hämtade henne för ja tyckte synd om henne.
Hon satt i mitt knä och myste och efter 2 min så sov hon! (man är trygg hos mamma)
Nu ligger hon i sin säng å sover gott.
Tänkte ja skulle börja städa lite, men har inte fått in de riktiga rycket än. Hmm.
Men idag måste de göras för Hanna ochAnnamaria kanske kommer en sväng sen å då kan de ju inte se ut som en svinstia!?

När fredrik kommer hem ska vi ner till barnvagnscentralen å kolla ny barnvagn för fick reda på att de va rea där så man får ju passa på. Sen vet jag inte om det är rea på just den vagnen vi ska ha men de hade ju vart klockrent.




Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0