Shake shake shake shake your booty

Ja då va en vecka med pulver avklarad.
Ska köra 1 vecka till med ren kur å det kommer nog gå lättare denna veckan!
Men man har sina perioder när man bara vill sluta och vräka i sig mat men NEJ det ska jag inte göra.
På ren kur 1 vecka så har ja gått ner 4,6 kg. Helt ok.
Så ska köra en vecka till med ren kur.
Har ett mål som jag strävar efter så ca 10 kg till ska jag gå ner så vi får se hur det går med de.
Å sen jäklar är jag fit for fight!

Jag har garanterat sommarjobb i 8 veckor me! Underbart!
Ska jjobba där jag alltid har jobbat å det ska bli så kul. längtar sketa mkt!
Har ju inte jobbat sen 24 juli så jag ser verkligen framemot detta.
Är dock lite avundsjuk på Fredrik som ska vara hemma HELA sommaren från 14/6 till 6/9.
Men de e ganska gött att man går på schema så att man är ledig mitt i vecka osv.

Maja utvecklas som bara den!
För bara några dagarsen stod hon helt still när hon stod på golver och man höll henne i händerna! Men nu har hon börjat gå framåt och jäklar va bråttom hon har :D
Hon hoppar i sin hoppgunga nu me å inte "gungar" som hon gjorde innan.
Hon sitter själv utan stöd jätte bra men man får sitta i närheten för rätt som det är så faller hon.

Inatt har  Maja sovit kanon! från ca 21.30-08.00. underbart med 10½ timmas sömn
Hon vaknar aldrig på nätterna längre och har inte gjort på ca 3 mån heller, klart att de har hänt men bara nån gång.
och dom 3 mån har hon alltid sovit från ca 22-06 sen från 06-10. hur gött somhällst. Men nu har hon börjat vakna vid halv 8-8 och det är TIDIGT!
Men men hon är lika underbar för det!

Idag ska vi på sångstund med maria och Zara.
Ska bli jätte kul. Å lilla zara blir 6 månader idag me. Grattis lilla pluttan :)
Sen måste ja en sväng till city å handla lite för fredrik klarade bara 1 vecka ren kur men han ska ersätta mål nu istället så vi behöver lite sallad mm.
Sen måste ja till H&M med.

Så skönt att de är barnbidrag på fredag å lön nästa torsdag!
Fredrik har tagit ledigt fredag 26e och mån 29e så nån dag blir det ullared!
Maja har knappt några kläder! hon har storlek 68 nu å hon har nästan inga kläder i 74 så det passar perfekt den en liten utflykt till ullared! Å jag har ju inte varit där sen i julas heller!

Nu har visst lilla fisen somnat om igen här gämte mig!
Med ansiktet intrykt i kudden :)
Å justde jag har ju glömt och berätta!
Vi fick sålt bilen igår! HURRA.
Så nu letar vi ny.

Nu orkar ja faktiskt inte skriva mer.
Puss&Kram 

Här kommer några bilder på våran underbara solstråle!

Provar nya jackan hon fick av Mormor, Sören å morbror Emil

 
Påväg ut på promenad


Kan själv!


Såhär sover hon nu :)



Kommentarer
Postat av: Johanna V

Här går det som en raket när maja utvecklas. snart lär hon väl gå :S Min lilla fis <3

2010-03-15 @ 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0