Sångfågel

Idag ska vi ta en promenad ner till stan och sjunga lite.
Maja älskar när man sjunger för henne, hon kan vara skitgrinig men så börjar man sjunga å de blir hon knäppttyst och börjar le:) Så sjunger gör jag mkt här hemme, inte för att hon är grinig ofta för det är hon absolut inte men för att hon gillar de :)

Å va fan ser ja nu när ja tittade ut genom fönstret, de snöar!!!!!
Å ja hatar snö just nu för tillfället!
Hoppas inte det blir långvarit för vill ha vår nu, så man slipper ta på sig 20 lager med kläder när man ska ut!

Har nu avslutat camebridge ren kur och går över till att äta 1 mål mat om dagen.
Han gått ner ca:5 kg så jag är ganska nöjd. Men har ju somsagt mitt mål!

Nu ska jag försöka få min lilla docka att sova en stund så jag kan fixa mig i lugn å ro :P

Puss&Kram

Lite bilder från helgen.

Majskrokar är smaskens

Mys i sophias ssoffa

Mums med gröt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0