Redig

Ja idag känner jag mig riktigt redig faktiskt.
Har hunnit med ganska mkt å klockan är inte ens 12.
Jag och maja har varit ute på en promenad på ca 40 min och det va riktigt skönt, Synd att det är så halt på vissa ställen bara så de blir inte direkt nån powerwalk men då får man ta uppförsbackarna istället ;)
Sen har jag å maja busat lite:)
Å igår fick vi gardinerna som vi beställt och dom var ju såklat förlånga å de ser så jäkla tråkigt ut! Så kom jag på att vi hade ett såntdär band dom man kan stryka på så att de smälter. blir precis samma grej som att sy upp bara att du slipper sy :D Å det blev sketa braaa!
Ska fixa lite mer sånt band för gardinerna i vårat sovrum och majas rum är förlånga dom med.
Skulle behöva åka å köpa en gardinstång till för i vardagsrummet har vi ett litet fönster och där ska vi ha en kappa tänkte jag.
När allt är klart kommer de bli as fräscht.
Idag hoppas jag på att alla sladdar kommer upp i kabellisten med.


2a dagen med påsar med. Å det går riktigt bra.
Idag saknar jag inte mat lika mkt som igår men det kommer väll när man sätter på tv:n då det är mat överallt:D
Hoppas på att jag klarar 2 veckor!

Nu ska jag å min älsklingtjej vila lite för hon har börjat vakna så vansinigt tidig! 8.30 varje dag nu.
men det är väll bara att vänja sig. Dagen blir ju mkt längre med å de är ju positivt.

Han en bra å solig dag
Puss&Kram


ska antagligen få 2 st nya lampor med så den ska bytas ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0