Ränsning

Idag ska jag ränsa Majas garderob! imorgon fyller vi på med nytt för då åker vi till Ullared!
Ska bli så jäkla skoj för har inte vart där sen i julas. Å imon åker fredrik mä också, helt otroligt!
Men vi åker ju mäst för majas skull, sen kommer man säker plocka på sig lite krimskrams :d Å det älskar ju fredrik :D

Igår va min kusin och hennen pojkvän här.
Det va jätte kul för har inte träffat henne på jätte länge, å dom ska ha bebis i början på juni så ja fick känna på bebismage med! *MYS*
Lite sugen blev man allt men det är alldeles förtidigt. Maja får iaf vara 1½ år.
Så kanske 2011 :D

Fortsätter gå ner i vikt gör jag med, Ställde mig på vågen idag och blev riktigt chokad. -2,8 kg sen i söndag, Hmm tänkte att dehär kan inte stämma så ja stälde mig igen men jo de stämde! 
Göööött!

Nu ska här ränsas.
Puss&Kram


Det finaste jag har gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0