Pyssel

Nu ikväll har jag pysslat lite med majas fotoalbum och skrivit lite i hennes "Mina första 5 år" bok.
Jag har lovat mig själv att vara noga med att skriva i första 5 år boken när det händer något nytt, vi får se om jag kommer ihåg detta. Det händer ju så mkt så fort så iblan glömmer man av.
Hon är så himla duktig min lilla docka!

Idag var vi på sångstund, Maja träffade sin kompis zara och massa andra kompisar.
Idag var de kul för det va jätte många mammor som var där med sina barn.
11 st var vi. Förra gången var vi bara 4. Men det är alltid lika kul.
Skönt för maja att komma ut å träffa andra bebisar.
Lilla zara är så söt hon har utvecklas jätte mkt sen vi sågs sist, Hon ställer sig på knä och har rumpan i vädret, Hon är så söt den lilla busan, riktigt litet charmtroll :)
Jag tror att de är bra för maja att träffa andra barn i sin ålder så hon kan lära sig vad dom kan å dom vad hon kan.

Imorgon kommer min kusin och hennes kille hit å bebismagen såklart. Wii Jag ska få känna på bebismage!
det har jag inte gjort sen jag själv var gravid.
Ska tvätta imorgon mä. Bläää

Dockan ligger i sin säng och är dödstrött men vill inte sova.
Ska gå in å kolla till henne nu.


Här kommer lite bilder på mitt pyssel. Det är inget märkvärdigt, bara bilder i ett album.





5 år boken



Så himla fina bilder.

Ha en bra kväll!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0