Pulverdiet

Då va första påsen nere!
2 veckor med camebridge kuren ska jag å fredrik försöka oss på.
De ska bli spännande å se vad man får för resultat efter domma två veckorna.
Ska bättra mig med promenaderna med, Det har ju varit varmt nu några dagar så trottoarerna sen förhoppningsvis bättre ut.
Innan har man ju bara halkat omkring när man har varit ute!
Idag ska jag å Maja ta en promenad ner till stan och träffa Maris och Zara, vi ska på babysång i carolikyrkan, det ska bli mysigt.
maja älskar sång och när man sjunger för henne!

Nu börjar vi äntligen få lite ordning i lägenheten! I lördags ränsade vi i lådorna som stod kvar här nere sen åkte dom upp på vinden. 
Satte upp lite tavlor med.
så nu saknas gardiner i kök och vardagsrum, Kökskappa fick vi igår så bara gardinstången som ska upp sen är vardagsrummsgardinerna beställda så hoppas på att dom kommer nu i veckan.
Sen ska de beställas väggtext till vardagsrum och sovrum!
Sen är de mästa klart!

Nu måste jag fixa mig medans pluttan sover.
Ha en solig dag
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0