Morgon söt




Min solstråle har ett underbart morgonhumör :)

Idag är det fredag. Skönt men eftersom vi går på cambridge kuren så blir det ingen god fredags mat lr godis :(
Men vill man bli smal så får man ta dom smällarna.
Majas morbror är här å leker med oss. Dom har precis dansat fredags dansen som jag å maja alltid gör för att fira att de är fredag :D
Filmen finns på FB.

Å nu kikar solen fram men de är ju helt underbart.
Imon ska vi på mässan på Åhaga. Fredriks bror Koffe och han tjej Angela ställer ut där så vi får nog sponsra dom lite tror jag :) Så det ska bli kul.
Sen blir de kanske bio för mig å sophia på kvällen, Fredrik tyckte att jag ska ha en kväll utan Maja, Å det kan ju vara skönt eftersom jag alltid är med henne.

Söndag blir det 18års kalas hos kusin:)
Men inte får man äta nåt men de kommer nog går bra ändå

Ha en tvevlig helg.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0