Ingen vanlig dag

För det är Fredrik/pappas födelsedag hurra hurra hurra!!
Imorse fick fredrik öppna sitt paket, Jag kan ju inte vänta med sånt för hade hällst velat att han skulle öppnat de igår:P
Det va jätte svårt att komma på nåt å köpa så de fick bli en korg med lite allt möjligt smått å gott, Som Strumpor, en ram med kort på han å maja, tuggummi, kokbok, disktrasa, tumstock, rakhyvel, absolut små flaskor olika smaker, m&m å en liten burk med mint tabletter från lagerhaus

Nu sitter jag här i soffan med lisen fisen å tjötar skit å kollar tv. Lilla fisen somnade för en stundsen.
Jag håller på att tvätta med =/ mkt att göra, skulle behöva städa me men det får vänta tills ikväll.
Ska ta en promenad ner till stan å byta overallen maja fick av johanna å josefine. Hoppas dom har fått in lite får kläder på barnvagnscentralen, Är ute efter en jacka till maja.

Å korten kom idag med som jag skickade på framkallning, Sketa fina blev dom!
Å igår fick maja en jättefin mössa som Sara hade sytt till henne
Bild kommer senare

Nu ska ja ner till tvätten!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0