Ingen mammagrupp

För Maja fick feber, Hon tog sprutan igår så vi stannade hemma. Men efter middags vilan så är hon mycket piggare och åt mkt bättre.

Nu ligger min lilla tjej och myser på filten och leker med nappen medans jag sitter här och bloggar lite.
Josefin har vart här en stund, jag fick en jätte fin blomma!
Nu ska de bara städas med så är allt kanon, Tror jag ska börja å diska lite nu kanske!?
Får se om de blir en kort liten promenad i de fina vädret sen.
 
Sitter och lyssnar på Majas lista på soptify massa bra barnlåtar. Hon älskar musik!
Hittade en låt som jag sjöng för min farmor när jag var liten.
Mika Pohjola – Brevet Från Lillan - Pappa Kom Hem (Evert Taube)

Puss&Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0