06.50

Gick jag upp idag. elle a upp å upp ja gick å hämtade datorn och sitter nu i sängen för att om jag skulle bli trött igen bara kunna lägga datorn åt sidan och sova!
inatt har inte varit någon jätte bra natt. Det började med att maja somnade vid 20 tiden igårkväll, sen av någon konstig anledning vaknade hon vid 21 igen. Hm jaja hon får väl vara vaken då.
Vid 22.15 gick vi å la oass i sängen å kollade tv en stund å Maja va klarvaken! låg och sparkade av sig täcket HELA tiden.
Stängde av tvn när de inte fanns nåt kul å kolla på längre. La Maja i sin säng men ville hon sova? Svar nej!
Tog kanske en halvtinna innan hon somnade.
Åh va skönt tänkte jag äntligen kan ja sov. Hm lr inte, låg å vred å vände på mig säkert 1½ timme innan jag kom till ro.
Sen har Maja haft sån jäkla rethosta inatt.
Hon låg å hostade konstant mellan 02-02.40
Blev lite orolig så surfade in på google på mobilen och letade upp behandling för detta. Fanns ju hur mkt somhällst. Vatten tex, men efter att hjag hade lagt henne på sidan så slutade hon. Skönt, men kunde jag somna om? svar nej!
låg å vred å vände på mig än en gång säkert 1 timma.
Vaknade kl 06.10 för Maja vaknat och börja gnälla lite. La henne i våran säng för tänkte att hon kanske skulle somna om men inte då.
Gick upp å gjorde ersättning å när jag kom tillbax låg hon och sov den lilla busan en de va bara att väcka henne :)
Nu sover hon gott i sin säng
Men kan jag sova?? svar NEJ!!!!
Lika bra att vara vaken kanske. Gå å duscha eller nåt.
Så nu vet ni hur min kväll/natt/morgon har varit.

Idag ska vi ner till stan och fika med Madde, vet inte om didgon är med men de hade vart kul för han jag jag inte träffat på sketa länge.
Efter fikan ska jag å Maja hem igen å fixa oss fö ULLAREEEED!!!
De ska bli såå kul!

Ha en bra dag. Återkommer med vad jag handlade.

Puss&Kram


Ett kort på när hon är bara nån dag gammal! Tror detta är första dagen hemma.
Mitt underbara barn. Mamma älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0