Sjukstuga

Hejsvejs.
Fy vilket tråkigt väder vi har här i borås, men tur är väl de nu när Maja har blivit sjuk.
Fredrik blev förkylld i söndags å nu har Maja blivit de mä. Jag hatar när hon är sjuk!
Inatt 01.15 vaknade hon och va jätte ledsen och helt täpt så jag tog upp henne och la henne i våran säng med det funkade inte alls. Hon va jätte ledsen så vi gick å gjorde välling.
Efter att ha slurpat i sig lite så somnade hon igen i sin säng men sov lite oroligt och va
 fortfarade täpt så ja gick upp å gjorde koksalt . Men när jag kom tillbax så stensov hon, så hon fick sova och sov ända till 08.22.
Nu kryper hon runt på golver å leker. För en stundsen kröp hon runt med en strumpa i munnen och lekte hund :D
Ja hon är lite knäpp vårat barn, men förjävla söt!
Så idag blir det att vara inne vilket inte gör något för vädret är kasst!
Nästa vecka däremot ska vi vara ute helatiden! Pappa Fredrik börjar sin semester då å de ska bli 25 grader varmt! Vi ska köpa lejonkort när skattepengarna kommer mä.
Det ska bli kul för ja har inte vart på djurparken på as många år.

Nu ska ja å min goding äta lite frukost!
Hoppas ni får en bra dag fast det dåliga vädret.

Puss&Kram



Hon tar sig upp som ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0