Nu va de klippt

Gooodmorgon! Å fint väder va de mä ja :)

Ja äntligen har jag klippt mig! ååh va skönt det är med kort hår!
slippa dedär långa sletna håret som bara hängde.
Nu kan man iaf fixa håret hran att frisyren ska paja efter typ 10 min genom att bara hänga plattfall.

Jag har ju glömt att berätta mä! Maja får två tänder :)
Hihi de ser så gulligt.
Hon har inte haft ont av de, inte va man har märkt iaf bara lite feber.
Annars årecis som vanligt *Skönt*

Igår va jag och mamma i ullared, men de blev inget handat för mig eftersom det är nästan tomt på kontot!
men Maja fick ett par harembyxor som är skitsöta sen en t-shirt och också är skitsöt :P
Sen fick vi en halkmatta till badkaret mä:)

Idag fick vi förresten sovmorgon till 09.10 tack min lilla fisunge.
Nu sitter maja och leker på golvet å jag ska snart äta frukost.
Idag på dagen blir de inte jätte mkt gjort, Jag ska laga storkok av köttfärsås och makaroner till maja.
Sen vet 5 tiden ska vi ner till stan och träffa Lisenfisen och tant Johanna, Efter de ska vi kika på balen med mamma.

Ha en Jättebra dag
Puss&Kram Från oss

Nya frillen

Nya klädeerna hon fick av mormor


Hon är livsfarlig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0