Måndag

Idag händer de inte allt för mkt här hemma.
Bilen är på service så vi kommer ingenstans å jag börjar jobba 14.30.
Ska försöka mig på att cykla till jobbet, jag kommer va helt slut när jag kommer fram.
Hur långtid tror ni de tar att cykla från trandared till brämhult? 30 min?
Ja vi får vänta å se.
jag ska ladda mobilen med massa musik så jag kan tänka på annat än hur jäkla jobbigt det kommer bli att cykla upp för trandaredsbacken men de är skönt att de är nerför helavägen från bränmarksblommor till volvo.

IMorgon blir de nog inte heller så mkt gjort för då börjar jag 13-20.30 men är ledig ons å tors å de ska ju va kanonväder så då får vi hitta på nåt kul.

Puss&Kram


Gräs är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0