Jag gör inget annat...

Än att jobba! Har jobbat kväll nästan varje pass så jag är ju aldrig hemma!
Tycker inte alls om att vara ifrån Maja så länge.
Men det är något som jag måste vänja mig vid för jag kan ju inte gå hemma med henne föralltid.
Det är riktigt tungt att jobba mä, jag är trött helatiden och känner mig allmänt grinig.
Har jobbat hela midsommahelgen så det har inte blivit något midsommar firande för mig men de gör inget för det säger ju lite extra klirr i kassan nästa månad ;)
maja och fredrik firade midsommar ute i aplared med faster Frida och massa andra så dom hade nog kul.
Imon är sistadagen innan 1 dags ledighet så imon kl 13 kommer Fredrik och Maja och hämtar mig så vi åker direkt ner till ullared och shoppar lite. Sen ska vi vidare till Falkenberg där frida och carro har hyrt stuga så vi ska ner å hälsa på dom.
Åker hem på tisdag för på onsdag väntar jobb igen...

Jag tror jag ska försöka spara till en systemkamera, jo jag är jäkla sugen på en sån!
Skulle va kul å lära sig att fota riktigt bra och att kunna redigera bilderna osv men det atr nog tid att lära sig.
Men man måste ju börja nån stans för att lära sig så en kamera hade la vart klockrent.

Nu ska jag slänga mig på soffan eller i ett bad kanske Hmm.
blir sängen tidig iaf för börjar ju 06.45 imon.

Puss&Kram

Mitt kusinbarn Devin. Va och hälsade på honom i torsdags 

Lite midsommarfirande hos Pappa/svärfar/morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0