God tidig morgon. Mobil blogg

Maja vaknade 6 och ville ha välling vilket inte är så ovanligt. Efter att hon hade surplat i sig sen så somnade hon som en stock igen i våran sång. Fredrik tar upp halva sängen när han sover och även fast maja är så liten så tar hon halva halva, busunge. Så nu ligger jag skavfötter med maja och kan inte sova. Men skit i de. Jag har världens roligaste nyhet:) igår kl 19.45 fick min kusin och hennes sambo en liten pojke:) kg kan inte sluta tänka på dom. Dom är världens lyckligaste nu. Å jag längtar tills jag får hålla det lilla underverket. Grattis grattis grattis till er. Du fick världens bästa student present. Ja å vad händer idag? Vi ska ut till mamma och fira sören som fyllde år igår, kul kul:) får träffa min lillkusin alice. Nä om man ska föröka sova mer eller om ja ska gå upp kanske? Fredrik har förresten gått på semester nu. Så nu ska han va hemma och gotta sig hela sommaren och börjar inte jobba fören 6 sep. Ha en bra helg. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0