Fyndat

Idag åkte vi upp en sväng till Underground och kikade lite för har hört att de ska vara hyfsat billigt där.
Hittade ett bar jeans och en tröja till maja och en liten present till Devin, men jag hade kunnat köpa mer om de hade funnits pengar men lönen kommer ju imorgon så de är ganska tomt nu.
Men iaf när vi kom fram till kassan så såg vi att de va 40% rabatt. Hm fasen att vi inte såg de tidigare! Men men.
Åkte en sväng till knalle för att försöka hitta ett par foppatofflor till maja.
Gick in på skopunkten och hittade ett par jättesöta, lite stora men de funkar.
Ja sa de till Fredrik att vi kan likaväl köpa 2 par skor så får vi halva priset på ett par men så kom ja på att vi köper 3 så får vi billigaste gratis :D Så Maja fick 3 par skor idag :D
Bortskämda unge.
Så när vi skulle betala frågade hon om vi va medlemmar men de va vi ju inte å kände inte för att bli de heller men så sa hon att ni får 10% rabatt å så kan man ju inte säga emot ;D
Så vi kom undan mkt billigare än vi trodde. 3 par skor och kläderna för 352 kr så de va som hittat!

Nu ikväll har vi varit ute hon Svärfar/pappa/Farfar och hälsat på.
Fredrik skulle fixa en grej på bilen sen blev de att vi stannade en stund och fick kvällsmat!
tacopaj å den va görasketago.

Imorgon har vi fullt upp.
Vi ska iväg till gbg och hälsa på min kusin och hennes sambo och deras lilla nyfödda Devin.
Åh de ska bli så mysigt. en liten liten plutt.
Efter de så blir de nog att åka en snabbis till ikea och inhandla lite grejer.
Sen på kvällen ska vi till pappa och fira lite midsommar, för jag jobbar fre,lör,sön,mån. vilket är mindre kul men så är de. Det är skönt att ha ett jobb iaf.

Nu kommer de massa massa bilder som jag inte har hunnit att lägga upp.
Så det är ifrån lite allt möjligt.

En stol som vi bara måste köpa till Maja

Jag vet inte riktigt vad hon gör :/ pussmun kanske?

Det är inte dåligt att man kan sitta i ratten å köra ;D

Fråga inte ...

Ja där sitter hon gött.

På kype med pappa

Mitt hjärta

Står å väntar på att få hoppa i plurret





Dom enda som passar är dom i mitten stk 20.
Dom rosa foppa stk 21
Rosa jumpa dojjorna 22
Men bra att hon kan ha efter sommaren mä då hon förhoppningsvis går.
Vilket vi tror att hon gör relativt snart för hon reser sig upp överallt utan problem och har gått längstmed möbler länge mä så snart släpper hon nog bara. Spännande men tråkigt om jag missar de.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0