FrEdAg

Helt underbart!
 Tråkigt att alla studenter får dåligt väder men vi kan ju hoppas på att de ska vara uppehåll iaf.
Funderar på om man ska ta å gå ner till stan sen å kolla på alla fulla och glada studenter som röjer sönder stan!?
Men vi får se beror lite på hur vädret är men de hade varit kul.

Idag går mina tankar till min kusin och hennes sambo Magnus som befinner sig på förlossningen.
Nu eller snart iaf så är dom föräldrar!
Att bli förälder är det finaste man kan bli i livet!
Jag hoppas att allt går bra och att dom mår bra.
Jag återkommer senare med vad de blev för kön osv:)
Hon kommer iaf få världens bästa student present, ja för hon skulle tagit studenten idag :D

Nu ska vi äta lite frukost
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Bamse

Det är bra att det regnar. Kanske det inte kommer så många till jobbet och stökar ner, så jag slipper jobba på helgen ;)

2010-06-11 @ 16:07:47
URL: http://bamsefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0