Första dagen på jobbet

Ja den gick hyffsat bra faktiskt, det är ju mkt att komma ihåg + att de har hänt massa nytt men jag ska nog komma in i detta rätt så fort tror jag. Det hände inte sådär jätte mkt för de är bara 3 boende hemma så de va ganska segt igår. Men för att få tiden att gå så gick vi en hyfsat lång promenad.
Jo jag cyklade ju förresten men de va ingen som kommentera å gissade hur lång tid de skulle ta men de tog iaf ca 20 min så de va inte så farligt men fy fasen va jobbigt de va! jag har ju ingen kondis för 5 öre.

Maja va vaen när jag kom hem :/ så hon va ganska trött men väldigt bra att jag fick säga godnatt iaf;)

Nä nu måste jag fixa mig för snart ska ja till jobbet, börjar 13-20.30 sen är jag ledig ons å tors

På torsdag ska vi åka å hälsa på en liten liten bebis:)
Lilla Devin.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0