Bilder ja bara bilder

Jag har verkligen ingen ork eller tid att sitta här å skriva nu så ni får nöja er med lite bilder.
Detta har vi haft för oss i helgen.

grillade med martin och annamaria i fredags



Kollade när jerry spelade rugby i lördags





Sen va vi hos Andreas en stund på kvällen, Fredrik,Andreas och frida skulle till Angela på 30 års fest


I söndags va vi bara hemma och myste, Lekte på balkongen en stund.


Vi velade fram och tillbax vem vi skulle åka och grilla hos men kl blev för mkt så vi grillade hemma;)



Igår (måndag) va vi på sångstund med maria och lilla Zara
Maja är förjäkla rolig! Hon sjunger högst av alla dansar och är helt crazy.

Här leker hon efter sången

Zara gillar mumsar banan


Busar med pappa igårkväll



Haha hon är hlt galen våran lilla underbara tjej.

Ja de blev ett långt bildinlägg om va vi har haft för oss i helgen.
Idag ska vi någ ner och titta på balen, Min brors tjej ska gå så de ska bli kul å se hur fin hon är:)
Å snart börjar jag jobba mä, Inte fått mitt schema än men va uppe på jobbet och tjuvkikade förra veckan så jag vet hur första veckan ser ut iaf.

Jag ska skärpa mig med bloggningen mä de lovar jag.
Men detta inlägg blev ju faktiskt längre än jag trodde.
Nu ska jag å maja vila lite tror jag.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0