Söndag

Ja idag är de söndag. Riktig pissig sådan! Det har regnat precis heladagen.
Klockan ringde 06.06 imorse och skulle då gå upp för att göra mig iordning för jobb och en cykeltur. Men när jag går upp så ser jag att det ÖSregnar! Hm hur fan gör jag nu tänkte jag, det går ju ingen buss på helger som jag kan ta för första bussen från trandared går halv 7 och då hinner jag inte till jobbet när jag börjar 06.45 eller 7.00 förjag tror att dussen upp till mitt jobb går 06.20 så det passar ju jätte bra eller inte. så jag måste cykla även om det ösregnar. Men så är de ju sån tur att min pappa bor 100 meter bort så jag fick ringa honom så han fick komma hit å kolla till Maja så Fredrik kunde köra mig till jobbet! Ja fy fan vilket jobb det blr för att jag ska kunna komma till jobbet! Mina favvosar hämtade mig på jobbet så när vi kom hem så busade vi en stund sen va de dags för Maja att sova en stund å jag va såklart trött ja jag gick mä å la mig. På tal om att lägga sig, maja somnade själv i sin säng igår kväll och idag på förmiddagen och det har hon inte gjort på ca 2 mån pga separationsångest som barn kan få. Så nu hoppas jag att hon ska fortsätta så:) 

Det blir inte jätte mkt bloggande nu för jag orkar inte för jag jobbar så mkt å då vill jag inte sitta på min lilla lediga tid och blogga. Så ni får stå ut med detta ett tag.

Imorgon är min sistadag innan 2 dagars ledighet! Ska bli underbart att få vara med min underbara familj. 
På fredag ska vi till BVC på 10 mån kontroll å det ska bli as spännande. Jag tycker att hon har växt så mkt.
Hon har börjat släppa taget nu när hon står i soffan och kan stå jättelänge utan stöd så hon är jätte redig min tjej. 

Nu ska Majsan ha lite mat sen ska vi ner till videomix (hemmakväll) och köpa massa godis å sen mysa ner oss i soffan och kolla nya Wallander. 

Ha en underbar kväll.

Här kommer lite bilder får leo´s lekland och djurparken





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0