Party&Buzzador

Igår va de lite party hos underbara Frida Drotz:)
Det va riktigt kul så tiden bara slög iväg! Vipps så va klockan 23.40 och då drog jag, Sophia, Josefin och Mickan ner till stan och in på Harrys. Inte stans bästa ställe men jag hade kul ändå, det va lagom mkt folk.
Mådde inte kanon när jag vaknade första gången, världens huvudvärk! Så i med en ibumetin och hopp i säng.
Fredrik och maja va så gulliga och lät mig sova till 10.30 då kom han in med maja för hon skulle sova.
Fredrik åkte och köpte frukost och hämtade även ut ett paket från Buzzador som skulle innehålla lite smakprover på mellanmål och de gjorde det också, Men vi trodde att de skulle va ca 3 smakprover men det va 24 st! Banan&äpple och Päron&äpple. Dom med banan äpple går ut denna månaden så vi får kanske ge bort några.
men det va iaf hur bra somhällst. Maja smakade nu efter lunchen och hon tyckte det va riktigt gott.

Ikväll blir det mys med min underbara lilla familj, När Maja sover ska vi kolla snabba cash och bara mysa bara jag å Fredrik! Livet är underbart!

Puss&Kram


The bruds



Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Åhh vad avundsjuk jag blir, vill också vara med och festa :(

2010-07-18 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0