Nåt nytt!

Nu är jag äntligen ledig i 2 dagar! Underbart. Å fint väder blev de nu på eftermiddagen/kvällen mä.
Vi va på haraldnyborg en sväng och köpte cykel till Maja:) ja ajg lyckades övertala Herrn i huset :P
Men fy faan va jobbig den va att montera ihop, det tog mig 45 min om inte mer och jag som inte har nåt tålamod heller! Jag blev förbannad ett antal ggr.
Men en cykeltur blev det allt en sväng runt trandered sen hämtade ja å Maja pappa så vi gick ner till Andreas å hälsade på:)

Nu har Maja somnat mä, själv i sin säng :) så ikväll blir det film och lite godis.
As hungrig mä men orkar inte laga nån mat så får se om jag antingen tvingar fredrik att laga mat eller om man åker å köper nåt.

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Vad söt lilla majsan är :) <3

2010-07-26 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0