Mammaledig!?

Jag är inte mammaledig just nu utan sommarjobba hela sommaren (4,5 vecka kvar) Men jag kom på för nån vecka sen att när Fredrik börjar jobba igen 6 sep så vill jag fortsätta vara mammaledig till i början av jan. Men allt beror ju på jobb. Eftersom inte jag har fast så måste jag ju börja nån stans, Jag är lasad osv men sen så har vi ju satt in Maja hos dagmamma 4 okt och hur funkar de? Kan man låsa den platsen eller går den till nån annan?
eller så kanske man kan ta ut några mammadagat och jobba lite. Hm nä jag vet inte alls hur vi ska göra.
Jag vill så järna ha ett jobb men jag vill också vara hemma med Maja.
Ja på så vis är inte mitt liv så lätt. Allt hänger verkligen på jobb! Vi kan väl ta å villa typ 100 miljoner så behöver jag inte jobba. Att man är så jäkla beroende av pengar, ja det är helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0