Gottar mig!

Maja sover och Fredrik ligger i badet så jag passade på att ta med mig datorn och sätta mig i solen på balkongen:)
Ja för mkt sol kan jag inte påstå att jag har fått denna sommaren iaf! Det är ju nästan pinsamt så blek som jag är. Men jobbar man så jobbar man.
Maja ska sova en stund nu sen ska vi iväg en sväng till knalleland sen ut till rydboholm och äta lunch hos husvakterna Koffe och Angela.

maja somnade helt själv i sin säng nu på förmiddagen mä. jag behövde inte ens va i rummet utan la bara ner henne och gick ut å det va inget gnäll eller nåt krångel alls. Väldigt skönt.

Funderar på om vi ska ta en restresa i slutet på augusti mä. Det hade vart skitskönt att komma iväg lite.
Men vi får se vad som finns när det blir aktuellt för allt är ju en pengafråga!.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, ja en resa hade inte suttit fel. Men nu är lite fel tillfälle att åka iväg för vår del. :-P

2010-07-27 @ 18:56:04
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0