BVC & Fredag

Hallå i regnet.
Idag jobbade jag till 10 sen åkte vi till BVC för 10 mån kontroll.
Maja visade vad hon kunde och hon va jätte redig. Hon väger 10.2 kg och är 76,5 cm lång.
Dom frågar ju alltid vad hon kan och idag frågade hon, har hon börjat ta sig framåt? Ja jo det har jo gjort länge sen hon va ca 7 mån. Kryper hon? ja de har hon också gjort länge:)
Har hon börjat ställa sig upp å gå runt möbler? Ja det har hon gjort sen hon va lite över 8 mån.
Han hon tagit några steg? Ja 2 st än så länge. Jaha men då va de till att bara tidig säger BVC sköterskan.
Ah ok å man blir ju så glad då när hon säger de.
Hon frågade också om hon har börjat säga några ord, emn ja sa de att jag tycker att de är svårt för hon säger ju mamma å pappa men man vet inte om hon menar just mig eller om hon bara säger de?! Men sa de att hon säger också titta och pekar. Å så va hon så redig att hon sa de när vi va där så då sa hon att ja de va ett ord:) *Stolt*

Idag ska jag å Maja ha myskväll för pappa Fredrik ska på Tv-spelskväll med grabbarna.
Så jag ska se om jag hittar nån bra film så jag bara kan krypa ner i soffan å bara vara för mig själv för en gångs skull.
Imorgon ska vi åka till ullared med mamma. Det blir att shoppa lite först sen ska vi träffa min moster som är där.
Jag har inte träffat henne på 2½ år tror jag så de ska bli görasketakul.

Ha en bra helg
Puss&Kram från oss


Min fina tjej i sin nya jacka som hon har fått av tant Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0