Ner i lådan...

Ja nu har vi packat ner julen här hemma,Så nu är allt som vanligt igen *Skönt*
Känner att plusgraderna och sommaren närmar sig sakta men säkert.
Men har redan börjat tänka på nästa vinter, då är maja så gammal att vi kan åka lite pulka och leka i snön, baka pepparkaks hus och massa jul godis:) köpa plast kulor till granen och skämma bort henne med massa julklappar!
Ja nästa höst/vinter kommer de vara full rulle hemma. 
Men nu ser jag framemot ett nytt år med nya överraskningar och bus:)

Det är så härligt att se Maja utvecklas för varje dag:)
Satt och kollade på kort när hon var nyfödd här om dagen, Fasen vad hon har ändrat sig.
Att det kan hända så mkt på bara 3 månader, så jäkla coolt.
Hon är mkt mer vaken nu än innan och grinar inte alls lika mkt längre utan nu pratar hon och skrattar nästan helatiden:)
När Maja är glad är jag glad<3

Den 12 jan tror ja de va så ska vi börja i mammagrupp på kristineberg, ska bli kul att träffa andra mammor med bebisar i samma ålder. tror de va typ 5-6 tillfällen, De ska bli riktigt kul. hoppas på att de är nån i samma ålder som mig=/

Lilla maja ska döpas snart me, den 31 jan är de bokat men de måste vi ändra på för att vi ska flytta då, vet inte om jag har sagt de men vi har fått en lägenhet!! efter allt letande så har vi äntligen fått en:) så vi flyttar de 30-31 jan till en trea på trandared på första plan med hiss. riktigt lyxigt. vi slipper bära nåt, kan tilloch med ta med barnvagnen in i lägenheten:)
Ska bli skönt att slippa alla trappor för bor nu i en trea i villastan på 3e vån utan hiss å de är rena döden att gå upp med barnvagn eller bilstol varenda gång man har varit ute. Så de ska bli riktigt skönt.
Så vi får ta och boka om dopet till i mitten på februari. 
Mamma/mormor ska sy dopklänning+efterklänning, hon har köpt de mönstrena som vi vill ha å hon kommer bli sååå fin. 

Jag har tänkt börja jobba lite nu me, typ nån helg i mån. 
Så imorgon ska jag ringa till poolen och säga att jag vill börja jobba igen. Ska bli så kul att komma tillbax lite i vardagen, Träffa mina underbara arbetskamrater som jag saknar sååå mkt:) 

Nu ska jag försöka få min älskling att gå med på att köpa mcdonalds, hmm ja vi får se hur de går. brukar iofs inte funka. Men men vi har ju ingen mat hemma så kanske. håll tummarna.

Hoppas ni har haft en bra början på de nya året!!
pussåkram /jenny 


Maja nyfödd


Maja 3 mån


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du dum eller?!?!?! vadå känner att de börjar bli varmare?? De blir kallare!

2010-01-03 @ 18:30:00
Postat av: jenny

Och du är???

2010-01-03 @ 21:25:13
Postat av: Johanna V

haha vi käkade också mcdonalds igår :D

2010-01-04 @ 12:48:13
Postat av: Fia

Vi saknar dig oxå!!!!!

2010-01-13 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0