Majas nya min =D

Ja Maja har börjat använda en ny min, vet inte riktigt varför hon gör så men kul ser de ut iaf :D
här kommer två bilder på den




Försökte få en fin bild på Far och dotter men så ska maja dra tillmed minen :D

Annar så har jag å maja inte gjort alls mkt idag. tog en sovmorgon till 11 som vi iofs brukar göra:)
Sen kom sophia hit en sväng och busade lite.
När Fredrik slutade åkte vi upp till babyproffsen och hämtade åkpåsen som vi hade beställt. Hon ska börja använda sittvagnen nu för hon är för lång för liggvagnen.
Sen åkte vi och handlade. Maja log år en tant som tyckte det va jätte kul :D
Nu sitter hela familjen i soffan mätta och belåtna.
Blir att kolla let´s dance och sen nån film kanske.

Jag och Maja har varit lite ego idag me:)




Nu ska familjen fortsätta med fredagsmyset.
Ha en bra helg PussåKram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha va ful

2010-01-22 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0