Håravfall!!!

När man är gravid så tappar man inget hår, ingenting jag la märke till men när jag fick höra de så va de faktiskt sant. Men nu fy fan va jag fäller.. Kan dra ur stora tussar när jag duschar.
Så jäkla äkligt, de är ju hår överallt!  Jag blir flintis snart. Wäää.

Nu har jag ränsat i fisens gaderob, slängt ut kläder som är försmå och fyllt på med kläder som passar:)
Hittade massa fina kläder som jag har glömt av.
Tog på henne ett set som hon fick av morbror Andreas och Petra, Fy vad söt.
Nu sitter fisen i sin sackosäk och tjötar med tvn. hon är såå söt.

Nu ska jag fixa lite här hemma för de ser ut som en svinstia.
Fick förresten reda på att vi flyttar 30 jan. helt underbart..!!
Pussåkram


En glad liten skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0