Det blev inte som jag hade tänkt mig!

Idag va jag och maja uppe på jobbet och hälsade på:) Jätte mysigt att träffa alla igen. Tråkigt att inte L finns där längre :( Kul att Fia kom med. saknar alla så mkt.  
Jag hade tänkt att börja jobba lite helger nu så ja har gjort en intresseanmällan till poolen, Inte hört nåt från dom på ca 3 veckor så ja passade på att ringa uppe på jobbet. Å fy fan va sur ja blev när dom sa att dom inte behöver mer timanställda just nu! va fan då kan dom la säga de, Blir så j*vla irriterad. Men dom skulle prata med chefen och kolla om dom kunde fixa de ändå :) 
Men  de blir la att gå hemma till sommaren :(

Nu har jag å älskling ätit lite onyttigt *mums* och nu håller han på att fixa tobbes å saras dator så ja å maja sitter å kollar tv :)

Imorgon är de fredag, underbart för då får man äta godis:)
Vi ska också hämta majas åkpåse som vi har beställt :) hon ska börja med sittvagnen nu för hon är förstor för liggvagnen. måste köpa ny bilstol snart me. Fasen vad hon växer!!!
Mammas stora tjej.

Nu ska vi mysa.
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0