Röksug!!

Fisen sover och ja sitter å glor runt på nätet, Och jag blev helt plötsligt as röksugen!!!
Men inget att göra nåt åt för de tänket jag aödrig börja med igen!
Fast jag kan inte motstå feströkandet. Så på lördag får jag nog ta å köpa mig att paket för då blir de lite partyy hos johanna som fyller 21! Och för er som kommer vara förvånade över att se mig ute för att jag har ett barn så kan jag bara säga att hon har faktiskt en pappa också som tar han om henne precis lika bra som jag! Å eftersom jag inte ammar så funkar de hur bra somhällst!
Å jag är ingen dålig mamma bara för att jag går ut och umgås med mina vänner en kväll.
Jag är med min dotter 24 tim om dygnet varje dag så jag förtjänar att gå ut och ha kul med mina vänner!

Idag ska vi en sväng till knalle, måste ju hitta nåt att ha på mig tills på lördag.
Blir nog att beställa att köksbord me :)
Sen kommer sophia och ska färga mitt hår.
Hade velat klippa mig men de har jag inte råd me så de får jag ta nån annan månad.

Nu ska ja sluta klaga.
PussåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0