Måndagsmys

Mysbyxorna är på så de blir måndagsmys hemma hos oss idag!
Maja ligger å sover så gott i jämte mig i soffan :) medans jag kollar på top model.
Idag ska vi inte göra allt förmkt fast jag skulle behöva diska :/ får ta å göra de sen.
Inatt har maja sovit hur bra somhällst. Inte tappat nappen en enda gång så jag sov sketa bra inatt tills hon vaknade 06,30 så ja gick å gjorde lite mat till henne å när ja komm tillbax så låg hon och sov, känndes elakt att väcka henne men de var tvunget.
Sen sov vi till 10, men vi ahde kunnat sova längre om inte hon från kyrkan hade ringt lite irriterande för hon ville bara veta vad faddrarna till Maja heter.
Så ja de blir dop på söndag. lite sen, men men.
Ska bli kul iaf :)
Mamma ska sy majas dop och efterklänning, hon kommer bli såå fin!

Nu orkar ja inte skriva mer. återkommer senare 
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0