Maja kan själv!

Provade att ha maja sittande på golvet idag, lite vingligt är de men hon va jätte redig å satt själv jätte länge, men man får ju vara på sin vakt å sitta jämte henne helatiden för rätt som det är så faller hon åt sidan.

Sen är hon jätte duktig med maten. Vi har nu provat 4 "maträtter" Morot, Potatis,Palsternacka och majs.
Majsen luktar å smakar riktigt illa tycker jag men maja mummsar i sig:)

Sen maja kom till världen så har ja blivigt så jäkla känslig! kan börja gråta för att hon somnar i min famn eller att hon ler mot mig Eller helt enkelt är världens underbaraste lilla fis.
Har blirvigt mkt mkt mer känsligare när jag tittar på tv med och de handlar om bart som tex dör eller att det händer dom nåt.
Tittade på Walander förra veckan när dom kidnappade en bebis och lät den vagga ut i sjön! Usch tur att walander kom i tid för att rädda de lilla barnet. men fy fasen. Ok att jag va känslig innnan men nu a de är helt sjukt! Jag tänker ju helatiden, Tänk om de va maja.
Som idag när ja kollade på ett sjukhus program.En 9 årig flicka hade ramlat i en pool på ett kalas och hon kunde inte simma. 
Lungorna var fyllda med vatten och hjärna kunde påverkas. 
Flickan blev hjärndöd och skulle aldrig bli frisk hon levde med hjälp av apparater!
 Föräldrarna skulle ta beslutet om att stänga av apparaterna eller inte och dom beslutade att inte göra de, men hon var hjärndöd!Vad skulle man sjäv gjort i de läget!? Att förlora sitt barn är nog de värsta som kan hända!
Jag hade aldrig klarat om de skulle hända Maja nåt.
Hon är det bästa som har hänt mig!

Mamma och Pappa älskar dig så mkt våran lilla flicka!


Kommentarer
Postat av: Farbror.

Hennes favvostrumpor antar jag? För hon tänker på Farbror då :)

2010-02-08 @ 18:55:20
Postat av: Sara Maria Josefine

Tack =)

La just upp ett inlägg med tyg, eftersom det var en till tjej som frågade om beställning.

Tyvärr är den svarta slut, och har ej råd att köpa mer tyg just nu.

120:- kostar en mössa iaf om du är intresserad =)

2010-02-10 @ 08:56:57
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0