Helg

I fredags va vi på BVC och tjockis Maja väger nu 7,6 kg och är 68 cm lång.
Maja fick jätte mkt beröm för att hon är så stark och stadig och att hon är duktig på att greppa saker.
Nästa gång är de 5mån spruta men de kommer hon fixa galant:) 
Vi har börjat med smakportionen (morot) och ska nu gå över till potatis.
Jätte gott med mat tycker Maja, hon blir sur när hon inte får mer:D

Nu har vi äntligen flyttat, helt underbart. Och änsålänge trivs jag kanon.
Vi ska få omtapetserat i alla rum men målaren kommer inte förän om 2-3 veckor så vi får vänta lite till med att inreda:(
Blev inte riktigt nöjd med placering av soffan för att det är ett element ivägen men de går inte så ha den på nåt annat sätt så de får bli bra. Antagligen bara jag som tycker att de ser lite dumt ut men jag har börjat vänja mig.
Nu vill jag åka till ikea med och köpa alla grejer vi ska ha. men de ska ju bli snöstorm så jag får la vänta till i helgen, men man känner sig lite handikappad utan soffbord! Å vi måste verkligen ha en matstol till Maja! Men som sagt jag får la vänta tills helgen.

Idag är vi hemma från mammagruppen igen för att Maja är snorig! så tråkigt för nu har vi missat 2 ggr. men inte kul å ge sig ut när maja inte är bra sen vill man ju inte smitta ner dom andra barnen heller.
Så idag ska vi bara vara hemma och mysa.

PussåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0