Dödstrött

Men hon vägrar sova! det är mkt roligare och ligga å kraffsa på soffan och bita på bitringen:)
Maja är lite gnälligare än vanligt så vi har börjat fundera på om det är nån liten tand på G kanske, Bara vänta och se.
Jag hade planerat att hon skulle sova 1 timme så jag kunde städa men inte då, Har iaf dammsugit och de va väldigt nödvändigt kan jag lova!
Så tråkigt när de blir dammigt så fort! å nu när solen lyser in så ser man allt damm flyga omkring. Deprimerande! Sen så blir de ju så jäkla varmt när solen lyser in, men vill inte rulla ner perisennerna. Deprimerande!

Men nåt som är positivt är mina solstrålar i levet Fredrik och Maja!
Jag älskar er så oerhört mkt.

Idag ska vi till kyrkan och träffa prästen för på söndag är det dop:)
Lite nervös måste jag erkänna att jag är.
Men det ska bli så mysigt! Ett minne för livet.
Så vi får se om Maja skriker eller inte, Fast jag tycker ju att de hör till att skrika lite:)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

PussåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0